El més interessant del blog del CoMB en 2016

capany

Ens acomiadem d’aquest any i volem fer una petita retrospectiva del que ha suposat el 2016. Ha sigut un any intens, amb força debats sobre el paper dels metges i sobre allò que volem per a la professió.

Des del blog del Col·legi, us volem oferir contingut d’interès, tant des de l’àmbit professional i de formació, com personal. Enguany, hem publicat més de 80 articles de temes ben diversos. Aquests que us presentem són el que us han suscitat més interès i/o han agradat més.

L’examen MIR és un gran punt d’inflexió per a aquells que inicien la carrera professional. Entre els articles més visitats del blog, la majoria són referents a aquest tema, com, per exemple, l’entrevista a la Dra. Anna Llorens, , la metgessa amb millor nota col·legiada al CoMB aquest any, i la reflexió sobre la polèmica pregunta de l’examen MIR d’enguany sobre el cas hipotètic d’una pacient menor que sol·licitava al metge que l’havia atès permís per afegir-lo a la seva llista d’amics de Facebook.

D’altra banda, per primera vegada les dones representen més de la meitat del nombre total de col·legiats. La feminització de la medicina és més que evident i això suscita nous debats. Així doncs, entre els articles més llegits trobem “Metgessa, dona, mare i filla: He sobreviscut”, un recull de diferents experiències personals de dones que compaginen la professió amb la cura de la família i de les dificultats que hi troben dia a dia.

Quins han estat els articles més visitats del 2016?

  1.  Dra. Anna Llorens: “Aconsello força de voluntat, constància, serenitat i moderació”

  2. Examen MIR: Doctor, et puc agregar a Facebook?

  3. Examen MIR: 10 consells per mantenir la calma i la concentració

  4. Metgessa, dona, mare i filla: He sobreviscut

  5. MIR: Les 9 coses que has de saber si vols ser metge anestesiòleg

  6. Dr. Bel: “Els metges ens posem malalts i ens cuidem de forma diferent”

  7. Un any després, revisem el Zika

  8. MIR: 9 coses que has de saber si vols ser metge dermatòleg

  9. 7 personalitats i institucions del món sanitari distingides amb la Creu de Sant Jordi

  10. Serious Games: juguem per la salut

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s