Necessites suport econòmic per la llar d’infants? El PPS t’ajuda

iStock_000014292553Small

El proper 4 de maig s’obre el període de preinscripcions per matricular els infants a les escoles bressol municipals. Aquesta és una despesa que pot ser difícil d’assumir per moltes famílies, per això, des del Programa de Protecció Social (PPS) del COMB se’ls vol donar un cop demà per fer-li front.

Si sou col·legiats en actiu professional i teniu fills a càrrec entre 0 i 3 anys que assisteixen periòdicament a una llar d’infants podeu demanar aquest ajut econòmic puntual per cobrir-hi les primeres despeses. Per accedir-hi es demana que el vostre nucli familiar no superi els següents ingressos bruts anuals:

 

  • 60.000€ bruts anuals en unitats familiars de fins a dos fills.
  • 70.000€ bruts anuals en unitats familiars de tres fills.
  • 80.000€ bruts anuals en unitats familiars de quatre fills.
  • 90.000€ bruts anuals en unitats familiars de cinc fills.
  • 100.000€ bruts anuals en unitats familiars de més de cinc fills.

Per aquest ajut, caldrà que presenteu complimentats el formulari de sol·licitud que trobareu aquí i el document “Impost sobre la Renda de les Persones Físiques Model 145”.

Per què acudir al Programa de Protecció Social?

El PPS es va crear amb l’objectiu de promoure el benestar i la qualitat de vida dels metges i les seves famílies, especialment quan passen per situacions difícils, com ara problemes de salut o problemes socials. També treballa per ajudar als metges a afrontar canvis de vida substancials, com ara la jubilació.

Des del PPS s’ofereix assessorament personalitzat i confidencial i es busca la solució més adient per cada cas i cada situació. Si ho necessiteu, no dubteu en acudir a les oficines del PPS.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s