10 pautes per millorar el teu web sanitari

wmaA la majoria dels metges els agrada comunicar, tractar amb els seus pacients i fer-se entendre. Moltes vegades la consulta mèdica es queda curta i els professionals o entitats decideixen compartir el seu coneixement també a Internet.

La xarxa és un ecosistema molt gran, i tot i que les tendències canvien ràpidament hi ha una sèrie de pautes que ens poden ajudar a que el nostre contingut sigui més visible.

La jornada organitzada per Web Mèdic Acreditat (WMA) “Guia per millorar el teu web sanitari” va donar algunes indicacions sobre com enriquir els webs, alhora que va debatre sobre els aspectes a tenir en compte des del punt de vista legal i quins són els principis de bona pràctica que haurien de tenir els webs de salut.

 

Com millorar el teu web i la teva presència a la xarxa?

  1. Tenir presència online no només és tenir un web. Però no renunciïs mai a ell. És el contingut a la xarxa que està sota el teu control.
  2. El teu web ha de ser coherent amb la teva estratègia i imatge. No intentis mostrar el que no ets.
  3. Escull els mitjans. No pots estar a totes les xarxes socials. Pensa en el teu objectiu i audiència i busca quin és el teu lloc a la xarxa.
  4. Sigues fàcil de trobar allà on vols ser trobat. Treballa la forma en que Google t’indexa amb tècniques SEO i SEM (*).
  5. El contingut és la clau. El teu web s’ha d’alimentar de forma periòdica de contingut de qualitat i original.
  6. Sempre és millor amb una imatge. Il·lustra les teves publicacions a les xarxes.
  7. Fomenta el diàleg. Escolta i interactua amb la comunitat. No siguis tímid i comparteix contingut de valor.
  8. Inclou crides a l’acció -Call to Action (CTA)-. Fes que la gent interactuï amb el teu web.
  9. A la xarxa correm riscos. Estigues preparat per assumir-los i per reaccionar de forma efectiva.
  10. I el més important: Mesura tot el que fas segons els teus objectius. Les mètriques seran la teva guia per saber que estàs fent bé les coses.

Si en vols saber més, mira el vídeo de la jornada:

WMA és el programa d’acreditació de webs mèdics del Col·legi, que treballa per la millora de la qualitat i confiança de la informació sanitària a Internet des de fa més de 15 anys.

(*) SEO (Search Engine Optimitation): Procés per augmentar visibilitat en els cercadors incrementant la posició a la pàgina de resultats.

SEM (Search Engine Marketing) Resultats patrocinats als cercadors. Anuncis de pagament.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s