El 31 de gener el Col·legi organitza un acte a la seva seu per exposar les novetats de la nova Pòlissa de Responsabilitat Civil Professional, que ha estat renovada per un període de quatre anys (2012-2016), amb possibilitat de pròrroga de dos anys més. La pòlissa s’ha adjudicat, a través d’un concurs públic, a la companyia Zurich en un 90% i Segur Caixa en un 10%.
En la seva presentació s’explicaran les millores de les prescripcions tècniques de la pòlissa -voluntària i col·lectiva- i les noves primes, fent una breu descripció de les alternatives existents en el mercat.
En aquesta entrevista, el Director del Servei de Responsabilitat Professional del Consell del Col·legi de Metges de Catalunya, Dr. Josep Arimany, explica què és aquesta pòlissa i quines són les seves novetats.
Informació relacionada: Respostes a les preguntes més freqüents entorn a la contractació de la pòlissa de responsabilitat professional i a les seves característiques.