14è Fòrum d’Inversió Healthcare: emprenedors busquen inversors

DSC_0396Una de les principals dificultats a la que s’enfronten els emprenedors és trobar el finançament necessari per fer realitat el seu projecte. Precisament, aquest és l’objectiu del Fòrum d’Inversió Healthcare: fomentar el networking entre els emprenedors i els inversors per tal de donar vida a noves idees en aquest sector.

El passat 11 de març es va celebrar la 14 edició d’aquest Fòrum, on vuit emprenedors van presentar al públic la seva iniciativa: mapes en 3D per estudiar el cervell, wearables per millorar el benestar de malalts crònics, tractaments i fàrmacs innovadors o noves tecnologies per facilitar la relació metge-pacient entre d’altres.

A més, hi van participar Daniel Castillo, cofundador de Funds 4 Science i Jordi Rovira, secretari general de Catalonia Bio-Manager, que van parlar de dues formes de finançament de les que els emprenedors poden treure molt bon profit: el crowdfunding i el Mercat Alternatiu Borsari (MAB).

Com a mestres de cerimònia del Fòrum, el Dr. Lluís G.Pareras, gerent de l’Àrea d’Innovació del COMB i director de Healthequity, SCR; Fernando Zallo, director d’ESADE BAN; i Carlos Lurigados, responsable d’Emprenedoria i Creixement Empresarial de Biocat.

Si consulteu els vídeos, podeu conèixer millor els projectes i els seus CEO. El talent innovador està més present que mai!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s