Amb l’objectiu de millorar l’atenció i el servei que es donen als col·legiats, el Servei d’Ocupació del COMB ha ampliat i renovat les seves instal·lacions. Això està permetent atendre millors els col·legiats i gestionar amb més agilitat tant les demandes com les ofertes de treball.
El Servei d’Ocupació és un servei gratuït per a metges col·legiats i organitzacions sanitàries. Des de la seva creació l’any 1997, en substitució de l’antiga borsa de treball, el Servei ha gestionat gairebé 10.000 ofertes de treball i ha donat servei a unes 2.000 organitzacions sanitàries i 6.000 metges.
Serveis que s’ ofereixen:
- Servei de recerca, millora o complement de feina. El servei està orientat a professionals que cerquen feina, però també a aquells que volen millorar-la o complementar-la. Som un punt de trobada entre professionals i organitzacions sanitàries.
- Orientació professional. Us assessorem tant sobre les diferents sortides professionals com sobre una possible reorientació de la vostra carrera. Disposem d’informació sobre el mercat de treball a través de l’anàlisi de dades del mercat laboral sanitari i l’experiència acumulada.
- Us informem i orientem sobre la realització de la residència i l’accés al mercat de treball a la Unió Europea: disposem d’informació actualitzada sobre els països següents: Regne Unit, França, Suècia, Portugal, Alemanya, Irlanda, i els Estats Units.
- Orientació laboral. Us informem sobre modalitats de contractació, sistemes retributius, gestions administratives, etc. Us assessorem en cada cas sobre la modalitat més adient a la vostra situació.
- Convocatòria MIR. Us informem sobre el funcionament, característiques i accés a l’examen MIR, dates de convocatòria i possibilitats de preparació per a l’examen.
El nostre valor afegit
- Gratuïtat. Presentem una informació completa i detallada en totes les ofertes de treball que us enviem: activitat, tipus de contractació, retribució, etc.
- Selecció en l’admissió de les ofertes de treball que es gestionen, en funció de la seva qualitat.
- Confidencialitat en el tractament de les dades personals i professionals.
- Especialització i experiència: els nostres assessors són professionals especialitzats i amb àmplia experiència en el mercat laboral en l’àmbit mèdic.
Com accedir-hi
- Servei adreçat a metges col·legiats.
- L’accés al Servei d’Ocupació s’inicia amb una entrevista personal, on es defineixen els vostres interessos i objectius professionals.
- Un vegada inscrits, rebreu informació, de forma regular, sobre les ofertes de treball que s’ajusten al vostre perfil i expectatives professionals.
- Properament, hi haurà també la possibilitat d’inscriure’s via web.
Estem al vostre servei a:
E-mail: ocupacio[arrova]comb.cat
Tel: 93 567 88 57
Atenció al públic:
Dll a Dv de 8.00 a 15.00
Dm i Dj de 16.00 a 17.30
Cal demanar cita prèvia per les entrevistes d’inscripció.
Localització:
1a planta
Ascensors A i B
Notícia relacionada: Berenguer Camps: “Gestionem al voltant de 600 ofertes de treball cada any”
Ha estat una decisió més que encertada del col.legi el potenciar aquesta secció, corren temps difícils. Espero i desitjo que entre tots fem pinya pel bé nostre i dels pacients, el més interesant és qué aquest servei és expert en fer una criba de les ofertes per exercir amb la dignitat que per la nostra formació i humanitat mereixem. Molt d’èxit i espero que continueu obrirnt noves portes a molts companys.
Moltes gràcies pel teu comentari.
El servei d’Ocupació és una de les prioritats del COMB, tal i com va explicar el Dr. Vilardell en el seu darrer vídeoblog .
Tens raó, no acceptem totes les ofertes. Han de complir uns requisits de qualitat tant en condicions com de remuneració.