Salut 2.0 a Barcelona
El debat sobre salut a Twitter té el seu punt clau els dimarts de 16h a 17h, hora en que es realitza el tweetup, trobada virtual a Twitter, del grup Health Care Social Media Europe capítulo España, conegut com HCSMEU-ES, una comunitat de bloggers, twitters i usuaris de social media.
Cada dimarts, i de manera totalment col·laborativa, aquest grup discuteix els temes més candents sobre la nova manera de fer sanitat que les TIC estan possibilitant. Per seguir el fil dels debats cal utilitzar el hashtag #HCSMEUES. Fins ara els debats han girat en torn de l’epacient, la comunitat Te Kuidamos, eSalut i Facebook… entre altres.
Podeu consultar l’agenda dels tweetups de HCSMEU-ES en aquest document.
Coincidint amb el primer aniversari d’aquestes trobades virtuals, HCSMEU-ES està organitzant REUNIÓN BARCELONA ABRIL 2011 la “primera trobada no virtual de professionals amb interessos en els mitjans socials de salut a Espanya”, els dies 1 i 2 d’abril a Barcelona.
Agenda de la reunió:
DIA 1
9:00h Café de bienvenida y entrega de materiales de trabajo.
9:30h Breve presentación individual de los participantes.
10:00-10:45h La administración sanitaria 2.0. Moderador: Miguel Angel Mañez @manyez
11:00-11:45h Soporte tecnológico de las redes sociales salud 2.0. Moderador: Ángel González @angel189
12:00-12:45h El rol de los pacientes en un entorno 2.0. El paciente empoderado. Moderador: Miguel A. Tovar @matovarm
13:00-13:45h El profesional sanitario. Experiencias 2.0 de médicos/enfermeria/farmacéuticos/etc. Moderadora: Eva Velasco @evavelasco
14:00 -15:00h ALMUERZO
15:15h Conclusiones. Exposición a cargo de los cuatro portavoces. Moderador: Óscar Miranda @osc_miranda
16:00h Líneas de trabajo del grupo #hcsmeuES para 2011.
Organización de las agendas y planificación de los temas a tratar. Valorar el interés de tener invitados.
16:30h Conferencia patrocinada sobre Contact Center 2.0. Presentada por: Irene Tato @itato
17:00h Exposición de casos prácticos de cada participante. Moderadora: Mònica Moro @monicamoro
Los participantes pueden enviar propuestas a los miembros del comité organizador
DIA 2
Activitat cultural Recorregut a peu “Bruixes i esperits a Barcelona”
agenda publicada a wikisanidad
@angel189 @evavelasco @itato @manyez @matovarm @monicamoro @osc_miranda són les persones que estan al davant de l’organització d’aquesta trobada, en què molts dels implicats en aquesta reunió tindran el plaer de “desvitualitzar-se”.
NOTA: La inscripció a la jornada està tancada però es podrà seguir de forma online