La Fundació La Marató de TV3 busca metges per col·laborar en la campanya de sensibilització de La Marató 2010

 

La Fundació La Marató de TV3 cerca professionals de la medicina per col·laborar en la  campanya de sensibilització d’enguany a escoles i centres cívics de tot Catalunya.

La campanya consisteix en impartir xerrades informatives sobre la malaltia que es tracta aquest any, les Lesions Medul·lars i Cerebrals Adquirides. Els destinataris de les xerrades són alumnes de 2n d’ESO, Batxillerats, Cicles Formatius i ciutadans. Hi ha material de suport gràfic i audiovisual.

Les xerrades comencen a impartir-se el dia 25 d’octubre i acaben el 17 de desembre (caps de setmana inclosos). La col·laboració serà flexible entre aquestes dates.

Els/les metges/esses col·legiats/des que estiguin interessats en participar en les xerrades poden dirigir-se al Servei d’Ocupació del COMB, trucant al telèfon 93.567.88.57 o bé enviant un correu electrònic a servei_ocupacio[arroba]comb.cat.

El Servei d’Ocupació del COMB porta 13 anys col·laborant molt satisfactòriament en la recerca de professionals per a participar en les campanyes de sensibilització de la Fundació La Marató de TV3. Entre d’altres campanyes de sensibilització, en edicions anteriors s’han tractat malalties com la SIDA, les malalties mentals greus, els transplantaments o les malalties minoritàries. Per una altra banda, el COMB també col·labora facilitant la formació prèvia dels metges que impartiran la campanya mitjançant la cessió d’espais per a realitzar aquesta tasca.

One thought on “La Fundació La Marató de TV3 busca metges per col·laborar en la campanya de sensibilització de La Marató 2010

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s