Jornades 2012 d’orientació per als futurs MIR

Al mes de gener els estudiants de medicina es van examinar del MIR i ara els queda una tasca important, escollir l’especialitat a la que dedicaran la seva carrera professional. Aquesta decisió no és fàcil i per això la Secció Col·legial de Metges Residents del COMB organitza, per al proper dimecres, una jornada d’orientació per als futurs MIR.

La tarda del 14 de març la sala d’actes recollirà els dubtes dels estudiants sobre què han de preguntar als centres per escollir l’especialitat, com el número de guàrdies que cal fer o els centres on es pot fer el doctorat. A més, s’explicarà quin és el funcionament del sistema de residència, com es fa l’elecció d’especialitat a Madrid i quina és l’oferta del places MIR per enguany.

La jornada finalitzarà amb una part interactiva on residents i adjunts joves explicaran el dia a dia de la seva especialitat, perspectives de futur… Cada assistent, quan s’inscriu a la jornada, pot triar les quatre especialitats de les que vol rebre informació.

Algunes de les especialitats que tindran lloc el dimecres són:

  • Anestesiologia i reanimació
  • Cirurgia pediàtrica
  • Medicina Familiar i Comunitària
  • Medicina Interna
  • Neurologia
  • Obstetrícia i Ginecologia
  • Pediatria i les seves àrees d’especialitat

Esteu tots convidats a participar!

El termini d’inscripció es tanca el dilluns 12 de març a les 13 hores

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s